بهترین نرم افزار حسابداری ابری چه ویژگی هایی دارد؟

مدتی است که حسابداری در فضای ابری به دلیل شیوع کرونا و دورکاری، بین کاربران محبوب شده است. اما در هر حال استفاده از هر فناوری جدیدی و تغییر در هر موضوعی به خصوص هنگامی که صحبت از دیتا‌ها و داده‌های مهم باشد، کمی سخت به نظر می‌رسد. پس اگر برای شما هم، تصمیم درباره انتقال از نسخه‌های آفلاین سنتی حسابداری به نرم افزار آنلاین دشوار است در ادامه این مقاله با پاسخ سؤال بهترین نرم افزار حسابداری ابری چه ویژگی‌هایی دارد، ما همراه باشید.

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟ تعریف نرم افزار آنلاین حسابداری

به طور معمول نرم افزار‌های عادی و آفلاین حسابداری، باید به صورت دستی روی هارد دیسک رایانه نصب شوند. اما نرم افزار حسابداری ابری در بستر اینترنت اجرای می‌شود و برای استفاده هیچ نیازی به نصب روی کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی ندارد. همین موضوع باعث می‌شود که از هر دستگاه الکترونیکی و با کمک مرورگر و اینترنت، فقط با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد پنل خود در نرم افزار مالی آنلاین شده و امور حسابداری را انجام دهید.

به عبارتی ذخیره و دسترسی به داده‌ها و اطلاعات به جای هارد دیسک رایانه در اینترنت انجام می‌شود. واژه ابری در اینجا استعاره‌ای از اینترنت است؛ با توجه به اینکه تمام ساختار‌ها و خدمات به سرعت به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند، باید به حسابداری در فضای ابری نیز فکر کرده و آن را به عنوان یک احتمال قوی در نظر گرفت.

بهترین نرم افزار حسابداری ابری

ویژگی و مزایای استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری ابری

محبوبیت نرم افزار حسابداری ابری در جهان، روز به روز بیشتر می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چرا کسب‌و‌کار‌های مختلف، دیتا‌ها و اطلاعات خود را از سیستم سنتی به نرم افزار آنلاین انتقال می‌دهند در ادامه مقاله با سپیدار سیستم همراه باشید.

1. عدم نیاز به نصب در یک سیستم مشخص

برای استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری ابری، نیازی به طی کردن مراحل پیچیده و زمان‌بری برای نصب نرم‌افزار ندارید. برای درک بهتر این موضوع تصور کنید که برای آموزش حسابداری، باید نرم افزاری را روی رایانه خود نصب کنید. در اغلب موارد برای نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار روی رایانه، باید از خدمات شرکت عرضه‌کننده نرم‌افزار استفاده کنید. ضمن اینکه برای استفاده از نرم‌افزار محدودیت داشته و فقط باید از طریق رایانه مورد نظر اقدام کنید. این در حالی است که با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری ابری دیگر با این چالش ها رو به رو نخواهید شد.

نرم افزار حسابداری آنلاین

2. دسترسی به داده‌ها در هر زمان و هر مکان

با انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری ابری، شما می‌توانید در هر مکان و هر زمان با هر وسیله هوشمندی که در اختیار دارید از طریق اینترنت و مرورگر، وارد حساب کاربری خود شده و به انجام امور مالی شرکت بپردازید. با توجه به همه‌گیری کرونا و دورکار شدن بسیاری از نیروهای کاری، این موضوع یکی از بهترین ویژگی‌های نرم افزار آنلاین حسابداری محسوب می‌شود. با دسترسی ساده و لحظه‌ای به اطلاعات، کارمندان در وقت خود صرفه‌جویی کرده و راندمان کاری را افزایش می‌دهند. چنین قابلیتی به آن‌ها امکان می‌دهد، تا با حوصله و زمان بیشتری به انجام امور شرکت بپردازند.

3. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

قیمت نرم افزار حسابداری، برای شرکت نوپایی که تازه فعالیت اقتصادی خود را شروع کرده از اهمیت بسیاری برخوردار است. در چنین شرایطی قیمت مقرون‌به‌صرفه نرم افزار حسابداری ابری باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های امور مالی شرکت خواهد شد. توجه داشته باشید که برای استفاده از سیستم‌های سنتی حسابداری، باید هزینه‌های زیادی را برای ایجاد زیرساخت و خرید سخت افزار‌های پیچیده اختصاص دهید. اما در بهترین نرم افزار حسابداری ابری، شما فقط در مواقع نیاز هزینه خواهید کرد.

4. قابل اتصال به سایر نرم‌افزار‌ها و برنامه‌ها

قابلیت ادغام و اتصال نرم افزار آنلاین حسابداری به سایر برنامه‌های مورد استفاده، باعث افزایش بهره‌وری و سریع‌تر شدن روند انجام امور می‌شود. نرم افزار‌های حسابداری ابری که می‌توانند به CRM و سایر برنامه‌ها نصب شوند کار حسابدار را بسیار ساده خواهند کرد.

بهترین نرم افزار حسابداری

5. دسترسی به نسخه یکپارچه

حسابداری در فضای ابری به سازمان‌هایی که شعب‌های متفاوتی دارند کمک می‌کند که همه پرسنل به یک نسخه یکپارچه از نرم‌افزار دسترسی داشته باشند. با وجود یکپارچگی نرم افزار، دقت کاری بالا رفته و امکان خطا و اشتباه در اموری چون محاسبه حقوق و دستمزد و اضافه‌کاری کاهش پیدا می‌کند.

آیا استفاده از نرم افزار حسابداری ابری امنیت دارد؟

بدون تردید درباره داده‌ها و دیتا‌های مالی و بانکی در یک شرکت، حساسیت زیادی وجود دارد. به همین دلیل است که برای بسیاری از کاربران و متقاضیان، مسئله امنیت داده‌ها مطرح می‌شود. حسابداری در فضای ابری و حفظ اطلاعات مالی، بسیار امن‌تر از حسابداری به روش سنتی است. چرا که در روش سیستم سنتی همیشه احتمال گم‌شدن، آسیب و سرقت به کامپیوتر و نابودی دیتا مالی وجود دارد. اما در بهترین نرم افزار حسابداری ابری، هیچ اثری از اطلاعات در رایانه شرکت وجود نداشته و از دیتا‌ها در فضایی رمز‌گذاری شده محافظت می‌شود.

نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری مناسب چه مشاغلی است؟

نرم افزار حسابداری ابری این روز‌ها طرف‌داران زیادی دارد، چرا که این برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای تمامی کسب‌وکارها مناسب باشند. یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه انواع نرم‌افزار‌های حسابداری، سپیدار سیستم است. این شرکت در زمینه عرضه نرم افزار حسابداری ابری نیز فعالیت می‌کند و به انتخاب اول کسب‌وکارهایی که می‌خواهند حسابداری در فضای ابری را امتحان کنند، تبدیل شده است. اگر قصد استفاده از نرم افزارهای حسابداری ابری سپیدار سیستم را دارید، از طریق شماره 02181022000 با همکاران ما در تماس بگیرید. شما می‌توانید سؤالات و تجربیات خود درباره حسابداری در فضای ابری را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان هستند.

The post بهترین نرم افزار حسابداری ابری چه ویژگی هایی دارد؟ appeared first on سپیدار سیستم.

مقاله اصلی